Bild 9 Foto: Gomer Swahn
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Anslutningskabel

Husbilskompis
    Stad/Ort
    Sölvesborg

0 Ej tillåtet!

Anslutningskabel

På en ställplats står vi granne med en bil som har en kabel från stolpen till bilen som inte är över 5 m , Där är det först en 2 m jordad svart klen kakel sen är det 2 m vit kabel som skall var inomhus och så en svart klen kabel som är ansluten till bilen ,min fru satte ut en bild på detta på fb och blev avstängd . Ska det vara så ! Hade elsäkerhetsverket sett detta så ? Är gammal elektriker.

Husbilskompis Lars Erik Jonssons avatar
    Stad/Ort
    Sölvesborg

0 Ej tillåtet!

Sv: Anslutningskabel

Citat Ursprungligen postat av Tomas Holmer Visa inlägg
    På en ställplats står vi granne med en bil som har en kabel från stolpen till bilen som inte är över 5 m , Där är det först en 2 m jordad svart klen kakel sen är det 2 m vit kabel som skall var inomhus och så en svart klen kabel som är ansluten till bilen ,min fru satte ut en bild på detta på fb och blev avstängd . Ska det vara så ! Hade elsäkerhetsverket sett detta så ? Är gammal elektriker.
    Låter underligt att bli avstängd för en sådan sak. Kanske bilen var lätt identifierar, så det var anledningen???

Husbilskompis
    Stad/Ort
    Sölvesborg

0 Ej tillåtet!

Nej det var endast en bild på kablen .

Husbilskompis
    Stad/Ort
    Jönköping

0 Ej tillåtet!

Citat Ursprungligen postat av Tomas Holmer Visa inlägg
    Om man blir avstängd från Facebook så kommer det normalt en förklaring elr nått

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Om Husbilskompisar