Bild 4 Foto: Gomer Swahn
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Nya iGo

0 Ej tillåtet!

Nya iGo

Skulle vilja ha lite erfarenheter av nya iGo, iGo Primo efterträdare. I gamla iGo saknas östeuropa, finns ösreuropa i nya? Hur är användbarheten i nya? Lite sådant.
    //Max

0 Ej tillåtet!

Sv: Nya iGo

Nu är nya IGO nerladdad och provkörd. Verkar klart bra.
    //Max

Husbilskompis Lars Jacobssons avatar
    Stad/Ort
    Landskrona

0 Ej tillåtet!

Citat Ursprungligen postat av Max Mazalik Visa inlägg
    Nu är nya IGO nerladdad och provkörd. Verkar klart bra.
    //Max
    Utan tvekan en av de absolut bästa navi-apparna.

0 Ej tillåtet!

Att få in destinationen från tex POI viewer verkar dock inte fungera. Det fungerar i Navigon, CoPilot men inte i IGO. Nån som har nåt tips?

0 Ej tillåtet!

Vi brukar göra så här ... kvällen innan avfärd tittar vi i kartorna över möjligt vägval och slutmål för nästa kväll. Ur CC tar jag fram några möjliga övernattningsplatser, lägger in platserna som favoriter och sen kör vi. Kommer vi på andra ideer stannar vi och tar ett nytt resonemang. Funkar bra för oss.
    //Max

0 Ej tillåtet!

Citat Ursprungligen postat av Max Mazalik Visa inlägg
    Vi brukar göra så här ... kvällen innan avfärd tittar vi i kartorna över möjligt vägval och slutmål för nästa kväll. Ur CC tar jag fram några möjliga övernattningsplatser, lägger in platserna som favoriter och sen kör vi. Kommer vi på andra ideer stannar vi och tar ett nytt resonemang. Funkar bra för oss.
    //Max
    OK, det funkar naturligtvis, men jag har vant mig att söka i tex POI-viewer eller liknande och sedan får destinationen direkt in till Navigon. Det är händigt när man kommer på att man vill stanna tidigare på dagen eller att aktuell ställplats är full eller stängd. Men OK, ska testa IGO och se hur jag trivs med den

0 Ej tillåtet!

Karl-Åke ... som du beskriver det skulle jag också vilja ha det men ännu så länge går det inte.
    //Max

1 Ej tillåtet!

Har nu kört Kroatien ToR. Måste säga att nya IGO funkar utmärkt. Inga som helst klagomål. Rekomenderas. //Max

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Om Husbilskompisar