Bild 4 Foto: Gomer Swahn
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: NYHET för dig som har brådis!

Forumvärd/Moderator Gomer Swahns avatar
    Stad/Ort
    Hedemora
    Annonser i Köp & Sälj
    1

9 Ej tillåtet!

NYHET för dig som har brådis!

snabbinlägg.jpg

Nu kan du klicka överst till höger på Gallerisidan och Forumsidan.
    Du kommer till ett nytt ämne i tråden Snabbinlägg.

Vi forumvärdar ser till att ditt ämne hamnar på rätt ställe.
    "The grumpier you are, the more assholes you meet"
    Banksy

0 Ej tillåtet!

Sv: NYHET för dig som har brådis!

Hej

Ny här!!!!
    Jag går oftast från mobilen, hur gör jag inlägg då?
    Och var gör jag inlägg som inte är snabbinlägg?

0 Ej tillåtet!

Sv: NYHET för dig som har brådis!

Hej och välkommen till forumet Annika !

Det finns några olika vägar att ta beroende på om du vill fråga om något specifikt, leta efter information eller svara på något som frågas om efter i en tråd.

Tex. om du vill se vilka ämnesområden som finns så klickar du på "Forum" i den svarta menyraden och därefter vidare i respektive kategori som är intressant och i
    dessa trådar så finns det mycket information att ta till sig och finner man inte på det man letar efter så kan man alltid öppna en ny tråd under aktuellt ämne och
    ställa de frågor som man söker svar på.

Det finns även en "sök i forumet" funktion som kan vara till hjälp när man letar efter något, den hittar man längst ut till höger under den svarta menyraden.

Och om du läser i en tråd så finns det dels en svar:s knapp nere till höger i varje inlägg som man kan klicka på och därefter skriva ett svar på en ev. fråga eller om
    man vill tillföra något i tråden. Och dessutom efter sista inlägg i varje ämne så finns det ett svart fält med vit text " + Svara på ämne " vilken är klickbar och sedan
    är det bara att skriva och därefter klicka på " posta snabbsvar " eller " skicka svar ".

Och är du osäker på under vilket ämne du ska placera inlägget så väljer du att göra som du gjorde nu så hjälper vi till att placera det rätt.

Hoppas att detta var lite till hjälp, trevlig sommar.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Om Husbilskompisar